جیمی نت جیمی نت 10 فایده شگفت اور رابطه جنسی برای سلامتی
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

10 فایده شگفت اور رابطه جنسی برای سلامتی

بسياري از مردم بر اين باورند که سکس، در يک رابطه زناشويي مهم است. اما آن مي تواند براي سلامتي شما نيز مهم باشد. در زير ده فايده رابطه جنسي سالم که به صورت علمي تاييد شده است را ذکر مي کنيم.

 

1. کاهش استرس

رابطه جنسي در کاهش فشار خون و نيز به طور کلي کاهش استرس نقش دارد. مطالعات نشان مي‌دهد که کساني که سکس مکرر دارند، فشار خون دياستوليک آنها کاهش مي‌يابد. حتي در آغوش گرفتن شريک زندگي مي‌تواند باعث کاهش فشار خون در زنان شود.

2. تقويت سيستم ايمني

سلامت جنسي معادل سلامت جسماني است. درگير شدن در رابطه جنسي براي حداقل يک بار در هفته مي‌تواند باعث آزاد شدن مقادير بسياري از ايمنوگلوبولين مي‌شود، که مي‌تواند از شما در برابر سرماخوردگي و انواع مختلف عفونتها محافظت کند.

3. سوزاندن کالري

نيم ساعت سکس مي‌توانيد 85درصد کالري و حتي بيشتر بسوزاند. شايد اين عدد به نظر کم بيايد ولي با توجه به اينکه اين مقدار کالري در سراسر بدن مصرف مي‌شود، بسيار موثرتر از انجام حرکات ورزشي مي‌باشد.

4. بهبود وضعيت قلب

بعضي از افراد مسن نگران اين هستند که در هنگام رابطه جنسي به سکته قلبي دچار شوند. اما محققان به اين نتيجه رسيده اند که سکس مکرر هيچ ارتباطي با سکته ندارد. در واقع، مطالعات نشان داده اند که داشتن رابطه جنسي حداقل دو بار درهفته مي‌تواند خطر حمله قلبي را تا 50درصد کاهش دهد.

5. افزايش اعتماد به نفس

براساس تحقيقات، يکي از دلايلي که بسياري از مردم رابطه جنسي برقرار مي‌کنند، تقويت اعتماد به نفس است. بسياري از مردم، حتي آنهايي که اعتماد به نفس بالايي دارند، مي‌گويند که آنها گاهي اوقات به منظور احساس بهتر داشتن، رابطه جنسي برقرار مي‌کنند.

6. افزايش صميميت

سکس و ارگاسم، سطح هورمون اکسي توسين شما را افزايش مي دهد. اکسي توسين به عنوان هورمون عشق شناخته مي شود که در ايجاد پيوند قلبي و اعتماد کمک کند. اين هورمون همچنين به احساسات بخشندگي و سخاوت مرتبط است.

7. کاهش درد

همراه با انتشار اکسي توسين، همچنين اندورفين نيز آزاد مي‌شود که در تسکين درد بسيار موثر است. بنابراين، هر نوع درد مثل سردرد و حتي علائم PMS مي‌تواند تا حد زيادي پس از رابطه جنسي بهبود يابد.

8. کاهش خطر سرطان پروستات

براي مرداني که در دهه سوم زندگي خود هستند، داشتن انزال مکرر مي‌تواند خطر ابتلاي آنها را به سرطان پروستات در مراحل بعدي زندگي کاهش دهد. حداقل 5انزال در هفته خطر ابتلا به سرطان پروستات را به يک سوم کاهش مي دهد. مردان مسن نيز مي‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات خود را با داشتن حداقل 21 انزال در ماه کاهش دهند.

9. تقويت عضلات کف لگن

انجام برخي از ورزش‌هاي عضلات کف لگن در هنگام رابطه جنسي بسيار مفيد است. اين حرکات کمک مي‌کنند تا از سکس لذت بيشتري ببريد و نيز احتمال بي اختياري را کاهش مي‌دهد. يکي از محبوب ترين ورزش هاي ماهيچه هاي کف لگن، ورزش کگل (kegel) مي‌باشد.

10.بهبود وضعيت خواب

تحقيقات نشان داده است که اکسي توسيني که در طي ارگاسم منتشر شد، باعث باعث کاهش اختلالات خواب مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب