جیمی نت جیمی نت بیشعورترین موجود دنیا این دل منه !
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن
بیشعورترین موجود دنیا این دل منه !
 

آدم باید یه تو  امید داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و نا امید

بود بهش بگه

مهم اینه که تو هستی

بیخیال ِ دنیا

* * * * * *

تو می خواستی بشی سنگ صبورم

تو شدی سنگ و من هنوز صبورم

* * * * * *

اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !

فقط میتونی بیای تو آغوشم

* * * * * *

بیشعورترین موجود دنیا این دل منه !

روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه ، بازم دم دمای شب که میشه هی ازم میپرسه چرا

* * * * * *

هیچ چیز سـختر از این نیست که منـطقـی فــکر کنــــی

وقتــی احساسـاتت دارن خـــفــت میـکنـن . .

* * * * * *

دلم عجیب تنگ شده برای تمام لحظه هایی که دلت عجیب برام تنگ می شد

* * * * * *

دل به هر کی دادی از سادگی دادی

زندگی تو پای دلدادگی دادی

هر جا که دیدی چراغی پر فروغه

تا بهش رسیدی فهمیدی دروغه

* * * * * *

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . .

* * * * * *

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به تو توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری

* * * * * *

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم

بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا با همه پنجره های شهرم

چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم

* * * * * *

عاشق که میشوی!

مواظب خودت باش

شبهای باقیمانده عمرت

به این سادگیها نخواهند گذشت…

* * * * * *

برای همه خوب باش

آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود

و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود

* * * * * *

پشت تلفن مرا جوابم کردی / گفتی به سلامت و خرابم کردی

یک مرتبه من تمامِ قد لرزیدم / آن دم که مرا شما خطابم کردی

بغضی به نواحی ی گلویم چرخید / وقتی که غریبه ای حسابم کردی

گفتم که دلیل رفتنت آخر چیست؟ / گفتی که خداحافظ و آبم کردی

یک لحظه صدای بوق ممتد آمد / گفتم که الو، ولی جوابم کردی . . .

 

 * * * * * *

ای بمیره پدر عاشقی خنده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب