جیمی نت جیمی نت کفش ورنی ۹ میلیونی بعد از پورشه و بوگاتی پای تریلیاردرهای تهرانی! + عکس
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن
کفش ورنی ۹ میلیونی بعد از پورشه و بوگاتی پای تریلیاردرهای تهرانی! + عکس

پرسه زدن برای پرکردن کادر علامت تعجب هم داستانی دارد. تا همین دیروز فکر می‌کردیم دیگر تعجب نمی‌کنیم و عادی شده است برایمان قیمت‌های عجیب و غریب.

امروز اما وقتی دیدیم که برای یک جفت کفش ورنی ایتالیایی ۹‌میلیون تومان ناقابل پرداخت شد، تعجب کردیم از پرداخت پول یک پراید مدل ۸۹ برای یک جفت کفش. عجیب بود ولی واقعیت داشت.

جایی در همین شهر، جایی که مثل هیچ جا نیست، مراکز خریدی هستند با برندهای شناخته شده جهانی.

برندهایی که یک جفت کفش اسپرت آن‌ها در حراج ۵۰‌درصد به دو‌میلیون تومان فاکتور می‌شود. اهل پرسه‌زدن که باشید مرکز خرید جام‌جم می‌تواند گزینه مناسبی برای بازدید از کفش‌های خاص و البته تک باشد.

اینجا می‌توانید برای خود یک جفت کفش اسپرت را به حداقل یک‌ونیم‌میلیون تومان بخرید. دنیای خاص بودن اما در بالاتر از چهارراه پارک‌وی جور دیگری دنبال می‌شود.

اهل گشت‌و‌گذار در فرشته هم که باشید کم نیستند مراکز خریدی که حس تنوع‌طلبی و خاص بودن شما را ارضا کنند. پس همراه ما باشید در کوچه پس‌کوچه‌های شمال شهر تا ببینید چگونه برای یک جفت کفش لویی ویتون بیش از پنج‌میلیون تومان پرداخت می‌شود. با ما همراه باشید در علامت تعجب تا ببینید کفش در بازار پوشاک چند‌میلیون تومانی از قافله قیمت‌ها جا نمانده است.

کفش‌های سه‌میلیون تومانی در ویترین نمایی خاص یافته‌اند. این البته تنها چند رقم از نرخ‌های موجود کفش در برخی از پاساژهای معروف به پاساژهای آنتیک پایتخت هستند.

به نظر می‌رسد اتفاقی در اقتصاد ایران رخ داده است. شما تا به حال زیاد در پایتخت چرخ زده‌اید اما بدون تعارف هنوز خیلی نمی‌دانید که زیر پوست این ابرشهر اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ ربطی به حرف‌های روزمره ندارد. حالا شما هم به ما حق بدهید که بازهم تعجب کنیم از شنیدن و دیدن قیمت‌های عجیب و غریب.

در شرایطی که رکود و بیکاری در کشور برجسته تر از هر زمان دیگری است مشخص نیست این ثروت های کلان از چه محلی عاید عده خاصی شده است گویا توزیع ثروت عادلانه نتیجه معکوسی داشته است و با انتقال ثروت ( کاهش قدرت خرید بسیاری از مردم ) به عده قلیلی از جامعه ( رانت و دلال بازی ) نمودهای این چنینی در شرایط امروز مشاهده میشود همانند رژه آخرین مدل خودرو در خیابان های شهر ما !!!

خیابان‌های شهر این روزها جولانگاه «پورشه»های چندصد میلیونی و مازراتی و بوگاتی میلیاردی است « دارندگان این خودروهای گران‌قیمت، صاحبان کدام صنایع و مشاغل هستند که چنین سودآوری خیره‌کننده‌ای دارد؟ » اگر این صحنه ها در کشور مثل چین دیده میشود بدلیل رشد بالای اقتصادی و کسب درامد تجارت جهانی بسیاری از بازرگانان و تولید کنندگان چینی است و یا در دبی بدلیل درآمد نفتی اقتصاد ازاد و جمعیت و وسعت اندک آنجاست ولی در کشور ما که هر روز خبر ورشکستگی و اخراج کارگران به گوش می‌رسد، وقتی حتی بزرگترین کارخانجات خودروسازی کشور زیر پنجاه درصد ظرفیت تولید میکنند و تنها به مدد کمک‌های دولتی سرپا مانده‌اند، زمانی که حتی بعضی وزارتخانه ها هم نمی‌تواند مطالبات پیمان‌کاران خود را پرداخت کند، این همه اتومبیل گران قیمتکه مثل نقل و نبات در خیابان پراکنده شده‌اند محصول کدام کارخانجات و صنایع و تولیدات هستند؟

رییس مجلس اعلام کرده است که «در کشور رشوه‌های میلیاردی رد و بدل می‌شوند» و افزوده است که در پرونده مفاسد کلان اقتصادی «ردپای رانت‌های اطلاعاتی و افراد ذی‌نفوذ دیده می‌شود» از سوی دیگر احمد توکلی خبر از رانت «۱۵ هزار میلیارد تومانی» فقط در ماجرای تغییرات قیمت ارز داده است که «سود بادآورده‌اش از جیب ملت به کیسه عده قلیلی» واریز شده است.

البته نباید تعجب کرد این ها نتیجه عملکرد غلط تیم اقتصادی دولت حاضر است و قبلا نیز بارها توسط کارشناسان اقتصادی هشدار داده شده بود شاید تحریم زمان وقوع آن پیامد ها را جلو انداخت ولی اگر تحریم هم نبود نتیجه امروز اقتصاد کشور را در سالهای پیش رو شاهد میبودیم در چنین وضعیتی که هر روز شمار بیشتری از مردم به زیر خط فقر سقوط می‌کنند به ناگاه جماعتی به آنچنان ثروت‌های افسانه‌‌ای می‌رسند که خرج کردنش دشوار می‌شود؛ باید ماشین یک میلیاردی سوار شوند و کفش نه میلیونی پا کنند! وقتی چنین درآمدهایی نه به گسترش تولید انجامیده و نه افزایش اشتغال، پس چه گزینه‌ای باقی می‌ماند بجز رانت‌خواری و فساد اقتصادی ؟ ایا واقعا ما در عصر پاک ترین دولت زندگی میکنیم!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب