جیمی نت جیمی نت امنیت بالای مرورگر گوگل کروم
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

 

13892658801 امنيت بالاي مرورگر گوگل كروم

 

مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد

 

 

 

نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، مرورگر کروم هم اکنون بیش از ۷۵۰ میلیون کاربر فعال در جهان دارد که به عنوان رقیب اصلی مرورگر اینترنت اکسپلورر، از محبوبیت بالایی هم برخوردار است.
نسخه جدید مرورگر کروم بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک و کروم فریم قابل استفاده است و پیشرفت های قابل توجهی نیز به لحاظ جستجوی راحت تر تصاویر، توسعه APIها، بهبود عملکرد و ثبات، در آن اعمال شده است.
علاوه بر اینها در این نسخه از مرورگر کروم، راه حل های امنیتی زیادی نیز لحاظ شده است که تعداد ۱۵ عدد از آنها در دسته اهمیت بالا و متوسط قرار می گیرند. یکی از شیوه های رایج گوگل در انجام اصلاحیه های امنیتی و رفع نقاط ضعف محصولات خود، پرداخت پاداش به کلیه افرادی است که بتوانند حفره ها و نقاط ضعف امنیتی محصولات گوگل را کشف کنند. در آخرین نسخه از مرورگر کروم شرکت گوگل به کاشف نقاط ضعف امنیتی ۲۵ هزار دلار پاداش داد. این درحالیست که پاداش های گوگل در طول عمر این محصول بسته به میزان اهمیت نقطه ضعف کشف شده از ۵۰۰ دلار تا ۳۰ هزار دلار است.
مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد. همچنین نقطه ضعفی که به تروجان ویژه نوار آدرس اجازه می داد با نصب نوار آدرس های جعلی کاربر را به صفحات تقلبی مورد نظر مهاجمان بکشاند نیز در این نسخه از مرورگر کروم رفع شده است.
لازم به ذکر است مرورگر کروم یک مرورگر منبع باز است که از سال ۲۰۰۸ تاکنون مورد استفاده کاربران قرار گرفته و هر روز بر محبوبیت آن نیز افزوده می گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب