جیمی نت جیمی نت کار های بیشرمانه ی یک پیرمرد در دانشگاه و اطراف آن + عکس
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

کار های بیشرمانه ی یک پیرمرد در دانشگاه و اطراف آن + عکس

 

حدود یک ماه پیش مردی که با پوشیدن لباس‌های شیک و زدن عینک آفتابی و همراه داشتن کیف سامسونت، خود را پزشک داروساز و استاد دانشگاه معرفی می‌کرد، دستگیر شد

 

سرهنگ محمدیان، رییس پلیس آگاهی شهر تهران در این باره گفت: حدود یک ماه پیش مردی که با پوشیدن لباس‌های شیک و زدن عینک آفتابی و همراه داشتن کیف سامسونت، خود را پزشک داروساز و استاد دانشگاه معرفی می‌کرد، دستگیر شد که تحقیقات ماموران در این زمینه ادامه داشت .
http://arapic.persiangig.com/zanclub/2/pirmard-zanclub.ir-e21.jpg
سرهنگ با بیان اینکه متهم با طرح حیله‌های مختلف، مالباختگان را فریب می‌داد ، افزود: این پیرمرد کپسول‌های مختلفی را تهیه کرده و درون آن را از موادبیهوشی و داروهای خواب‌آور پر می‌کرد و هر کدام از این کپسول‌ها که دارای رنگ‌های مختلف بود را به افراد تجویز می‌کرد.
در حال حاضر تعداد شاکیان متهم به ۳۱ فقره رسیده است
در میان مالباختگان، افراد مختلفی دیده می‌شود که به عنوان مثال وی در چند مورد به خانه افراد مراجعه کرده و پس از بیهوش کردن آنان از طریق داروهای تجویزی، اقدام به سرقت طلاجات و اشیای گران قیمت آنان کرده است.
رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ همچنین افزود: این متهم تعدادی از مالباختگان را نیز در ناصرخسرو شناسایی کرده و حوالی غروب در محدوده پارک ساعی با آنان قرار ملاقات گذاشته که در این محل پس از خوراندن داروی بیهوشی، به آنان نیز تجاوز کرده است.
وی افزود: همچنین باید به این موضوع توجه شود که برای تهیه دارو، بهترین راه، مراجعه به بیمارستان و مراکز معتبر است.این متهم گفت: با خوراندن داروی بیهوشی به مالباختگان، آنان را بیهوش کرده و اقدام به سرقت از آنان می‌کردم که در مواردی نیز به برخی از آنان تجاوز کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب